NA RU TO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Aksiyon ve Dram
 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 TAIJUTSU TEKNIKLERI

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Uzumaki Naruto
Genin | Admin | NPC
Genin | Admin | NPC
Uzumaki Naruto


Mesaj Sayısı : 10
Kayıt tarihi : 16/01/12

TAIJUTSU TEKNIKLERI Empty
MesajKonu: TAIJUTSU TEKNIKLERI   TAIJUTSU TEKNIKLERI Icon_minitimePerş. Ocak 19, 2012 1:40 pm


    Seviye : 'A'

    Asakujaku
    : Bu jutsuyu uygulayabilmek için sekiz kapıdan altıncısı olan Keimon’un açılması gerekir. Bu sayede vücudun çok yüksek seviyede chakra seviyesine ulaşılmasını ve kullanılmasını sağlar. Bu güç ve hız sayesinde kullanıcı rakibinin yakınına ulaşabilir ve yeterli mesafeye ulaşıldığında rakibi havaya doğru tekmeler. Daha sonra da birçok vuruş gerçekleştirilir ve bir tavus kuşunu andıran görüntü ortaya çıkar. Bu tavus kuşunun yelpaze şeklindeki kısmı ise kullanıcının süpersonik yumruk hareketleridir aslında. Havadaki bu hızlı sürtünme ise alev çıkarmaktadır. Son olarak ise alevden oluşan bir şok dalgası rakibin işini bitirir!

    Bunshin Taiatari: Kullanıcı ilk olarak Kage Bunshin ile birçok klon yaratır. Klonlar kendilerini rakibe doğru fırlatırlar. Bir şekilde yakalanmış olan bu klonların tam üstüne bir başka klon biner ve bu klon da kullanıcı hızla rakibine fırlatır. Bu taktiği kullanarak çeşitli saldırılar gerçekleştirmek mümkündür.

    Raigaa Bomu: Rakip tutulup kullanıcının kafasının üstüne doğru kaldırılır ve ardından rakibin boynu üzerine gelecek şekilde yere çarpılır. Yerde çeşitli kırılmalar oluşturan bu tekniğin o kadar güçlü olduğu söylenir ki daha bir kişi bile bu saldırıyı yedikten sonra nefes alamamıştır.

    Rariatto: Kullanıcı bir kolunu yere paralel olacak şekilde uzatır ve hızla rakibine doğru saldırır. Rakibin göğüs kısmına doğru yapılan bu saldırı rakip yere serilmiş olur.

    Ura Renge: Bu teknik için sekiz kapıdan ilk beşinin açılması ile teknik tam anlamıyla tamamlanabilir. Bu beş kapı ardı ardına açıldığında vücudun hareketlerini kısıtlayan sınırlar ortadan kalkar. Kullanıcı kapıları açtıktan sonra Omote Renge’de olduğu gibi rakibine aşağısından bir tekme atarak onu havaya yollar. Rakip havadayken kullanıcı rakibe vurmaya devam ederek onu iyice güçsüzleştirir. Doruk noktasına ulaşıldığı anda kullanıcı rakibin göğsüne bir darbe daha indirerek onun yere doğru inmesini sağlar. Bu sırada kullanıcı rakibe daha da yaklaşır ve kolundaki bandajlar ile rakibi bağlar. Bu bağlama sadece tutma olarak gerçekleşir. Kullanıcı ilk olarak rakibine az bir mesafe gitmesine olanak tanır ve ardından iyice kendine doğru çekerek rakibin göğsüne bitirici yumruğu atar.

    Seviye : 'B'

    Choudan Bakugeki
    : Akimichi Klanı’na özgü bu teknik için kullanıcı ilk önce kırmızı Hyrourougan hapını yutmalıdır. Bu hap yutulduğu anda vücuttaki bütün kaloriler chakraya dönüşmektedir. Kullanıcı tüm chakrasını elinde yoğunlaştırdıktan sonra etkileyici bir darbe rakibe indirilir. Bu teknik ile normal gücün 100 katı vurulduğu söylenmektedir. (Seviye ve rp kalitesine göre değişebilir. Ha bir de şişmanlığa göre tabii.. ^^)

    Chou Harite: Akimichi Klanı’na özgü bu teknik Baika no Jutsu birleşimi ile olur. Vücut büyütüldükten sonra ellere yoğunlaştırılan chakra ile rakibe darbe indirilir, sinek gibi ezilir!

    Garouga: Inuzuka Klanı’na has bir tekniktir. Oldukça fazla chakra yiyen ve başarısız olma ihtimalinde kullanıcıyı çok zor duruma düşüren Inuzukalar’ın dönerek yaptıkları bir saldırıdır. Bu teknik için ilk olarak rakip Dainamikku Maakingu ile işaretlenir. Sonrasında ise kullanıcı Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge’yi kullanarak Soutou Rou, yani çift başlı kurt formuna geçer. Bu büyük yaratık dönmeye başladığında oldukça fazla delici etkiye sahip bir zarara yol açar. Ancak çok hızlı döndükleri için rakipleri göz ile takip edemezler. Bu yüzden işaretleme tekniği ve koklama duyularına güvenmek zorundadır kullanıcı. Rakibe doğrudan bir temas sağlanamasa bile dönmenin etkisi ile oluşan şok dalgası rakibi etkisi altına alıp zarar verebilir.

    Gourai Rensa: Kullanıcı bu teknikte sekiz kapıyı kullanır ve hızını arttırır. Kullanıcı bir zincir ile rakibi bağlar ve havaya fırlatır. Daha sonra kullanıcı da havaya zıplar ve rakibe vura vura onu yere indirir. Sonrasında ise güçlü bir yumruk ile yerde olan rakibe son darbe indirilir.

    Girochin Doroppu: Kullanıcı ilk olarak rakibini yere sermelidir. Daha sonra ise kullanıcı havaya zıplar ve yerde yatan savunmasız rakibe bacağı ile darbe indirir.

    Hien: Kullanıcının chakrasını yüklediği silah ile rakibe saldırır. Yükleninle chakradan dolayı silahın metal, kesici kısmı rakibe denk gelmese bile ekstra bir uzantı haline gelen chakra düşmanı kesebilir.

    Kongouriki: Büyük cüsseli olan kullanıcılar rakiplerine daha fazla zarar verebilirler. Gokan Sakusou tozu ile güçlerini arttırabilirler. Bu toz rakibin duyularını bozduğu için kullanıcıya daha serbest bir saldırı yapmasını sağlar.

    Konoha Gouriki Senpuu: Normal Senpuu saldırısı gibi, kullanıcı hızını ve çevikliğini kullanarak rakibine güçlü bir döner tekme atar.

    Omote Renge: Bu teknik için sekiz kapıdan ilki açılmalıdır. Bu sayede kullanıcı hızını ve gücünü arttırır. Bu teknik için kullanıcı ilk önce kollarındaki bandajları gevşetmelidir. Hızlı bir koşu ile rakibin altına geçen kullanıcı rakibi yerden yükseltecek bir tekme atar. Sonrasında ise kullanıcı da havaya zıplar ve kendisini rakibin tam sırtına gelecek şekilde bir pozisyona sokar. Kollarındaki bandajları kullanarak rakibini sıkıca bağladıktan sonra rakibin ilk olarak kafası yere değecek şekilde dönerek aşağıya inmeye başlarlar. Son anda kullanıcı bandajları gevşetir ve teknikten etkilenmeyecek şekilde zıplar. Rakip bu saldırı sonucunda yaralansa da kullanıcı üzerinde de olumsuz etkiler oluşabilir.

    Seishun furu pawaa!: Kullanıcı ilk olarak rakibi havaya kaldıracak şekilde saldırır ve ardından başka bir güçlü tekme ile rakibi sırt üstü yere serer.

    Seviye : 'C'

    Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi: Kullanıcı ilk olarak Kage Bunshin ile birçok klon yaratır. Bu klonlar hep birlikte havaya fırlarlar ve ardından parende (takla, salto) atarak rakibin omzuna ve kafasına topuklarıyla darbeler indirirler.

    Dainamikku • Akushon: Kullanıcı ilk olarak kendisini rakibe doğru fırlatır ve ardından rakibe tekmeler ve yumruklar atar.

    Gatsuuga: Inuzuka Klanı’na has bu teknikte kullanıcının köpeği, kullanıcıya dönüşür. Ardından rakibin bir açığı yakalandığı anda iki kişide dönerek v pençelerini kullanarak rakibe saldırırlar. Bu saldırı iki kişi tarafından gerçekleştiği için (kullanıcı ve köpeği) çeşitli açılardan farklı saldırılar oluşturulabilir.

    Hayabusa Otoshi: Rakip havadayken kullanıcı rakibini arkadan yakalar. Vücudun göğüs bölgesini ayakları ile, bacak bölgesini de elleriyle sabit konuma getirip kilitleyen kullanıcı, rakibin ilk olarak kafası yere vuracak şekilde aşağıya hareket başlar. Bu hareket sonucunda rakibin büyük bir beyin sarsıntısı geçirmesi muhtemeldir.

    Erubou: Kullanıcı rakibe hızlı bir dirsek darbesi atar.

    Konoha Dai Senkou: Rakibe doğru saldırıya geçildikten sonra kullanıcı rakibe güçlü bir tekme atar. Bu tekmenin sonucunda rakip havada dönebilir. (spin şeklinde)

    Konoha Dai Senpuu: Normal Senpuu’da olduğu gibi, kullanıcı hızını ve çevikliğini kullanarak rakibe seri bir şekilde dönen tekme (döner tekme değil, roundhouse kick yerine spinning kick ifadesi kullanıldığı için bu şekilde çevirdim) atar.

    Konoha Kage Buyou: Kullanıcı ile olarak rakibine bir tekme atar ve onu havaya kaldırır. Sonrasında kendisi de havaya zıplayan kullanıcı bir gölge gibi rakibin arkasına geçer. Omote Renge veya Shishi Rendan için gerekli olan pozisyon budur.

    Konoha Raiken: Kullanıcı ilk olarak bir momentum kazanmak için dönmeye başlar ve ardından güçlü bir yumruk ile rakibe saldırır.

    Konoha Shoufuu: Hızını ve çevikliğini kullanan kullanıcı bu saldırı ile rakibe hızlı ve yukarı doğru yükselen bir tekme atar.

    Oukashou: Kullanıcı ilk olarak yüksek miktarda chakrayı elinde toplar ve sonrasında anlık bir şekilde bu chakrayı serbest bırakır.

    Shishi Rendan: Kullanıcı Konoha Kage Buyou’yu uyguladıktan sonra rakibin savunmasız açılarından darbeler indirmeye başlar. Kullanıcı rakibin savunmasız kısımlarına vurarak onu yere indirir. Son aşama olarak kullanıcı yerde duran rakibinin göğsüne gelecek son bir tekme ile tekniği tamamlar.

    Suupaa Ekuserento Haipaa Atakku: Rakibe hızlıca ve bodoslama yapılan saldırı!

    Tsuuten Kyaku: Kullanıcı büyük bir açı ile havaya kaldırdığı tekmesini oldukça hızlı bir şekilde indirir. Oukashou’nın tekme ile yapılanı denebilir.

    Heddobatto: Kullanıcı rakibe bildiğin kafa atar!

    Seviye : 'D'

    Dainamikku • Entorii
    : Kullanıcı ilk olarak rakibin dikkatini dağıtmak için bir kunai atar ve ardından hızını ve çevikliğini kullanarak rakibin kör noktasında saldırır.

    Konoha Reppuu: Kullanıcı yerden çelme şeklinde dönen bir tekme atar ve rakibinin ayaklarını yerden keser.

    Konoha Senpuu: Hızını ve çevikliğini kullanan kullanıcı rakibine doğru saldırıya geçer ve ardından vücudunu döndürerek uçan döner tekmeyi rakibine hediye eder!

    Tsuuga: Gatsuuga’nın tek kişi ile yani köpeği kullanmadan yapılan halidir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
TAIJUTSU TEKNIKLERI
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
NA RU TO  :: Role Play Giriş :: Naruto Rehber :: Jutsular [ Teknikler ]-
Buraya geçin: